سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، سه تن را دشمن می دارد : کسی که منّت گذارانه صدقه می دهد ؛ آن که در عین دارایی، در خرجی دادنْ سخت می گیرد ؛ و فقیر ولخرج . [.رسول خدا صلی الله علیه و آله]
بیمه عمر

اگر بی‌ مقدمه بخواهیم به سراغ محاسبه آنلاین در بیمه عمر برویم، به احتمال زیاد با حجم زیادی از اطلاعات مواجه می شویم که گنگ و نامفهوم به نظر می‌رسد. ولی اگر در ابتدا با ماهیت بیمه عمر، انواع آن و مزایای هر کدام آشنا شویم بهتر می‌ توانیم متوجه شویم که در محاسبه آنلاین بیمه عمر با چه اطلاعاتی قرار است روبرو شویم.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط جواد مسگری 97/5/30:: 3:2 عصر     |     () نظر

بیمه‌های زندگی همان بیمه های عمر هستند. بیمه عمر انواع گوناگونی دارد و هر یک از آن‌ ها کاربردهای مختلفی در شرایط مختلف دارد. بیمه عمر و سرمایه گذاری، بیمه تمام عمر و... از انواع بیمه های عمر محسوب می‌ شوند.

بیمه عمر پاسارگاد

بیمه عمر سامان


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط جواد مسگری 97/5/23:: 4:54 عصر     |     () نظر

در بیمه تمام عمر، ‌اگر بیمه گزار فوت کند، بیمه سرمایه معینی را به بازماندگان و ذی نفعان او پرداخت می کند. راز محبوبیت این بیمه را می ­‌توان در مطمئن بودن آن به‌ عنوان یک سرمایه‌­گذاری سودزا برای پس از مرگ خود جست‌وجو کرد.

بیمه مان

بیمه سامان


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط جواد مسگری 97/5/17:: 2:22 عصر     |     () نظر

پوشش‌های اصلی بیمه عمر، بازنشستگی و فوت است. یعنی اگر بیمه‌گزار فوت کند، این بیمه هزینه ای را به‌ عنوان سرمایه فوت به ذی‌ نفعان او می‌ دهد.

بیمه عمر ایران

بیمه عمر سامان


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط جواد مسگری 97/5/10:: 3:55 عصر     |     () نظر

در بیمه عمر اگر بیمه‌ گذار فوت کند مبلغی تحت عنوان سرمایه فوت به ذی‌ نفعانش و در صورت بازنشسته شدنش مبلغی تحت عنوان سرمایه، اندوخته یا ارزش بازخرید بیمه عمر به او تعلق می گیرد. مبلغی که بیمه عمر در پایان قرارداد به بیمه‌ گذار می‌دهد اسامی متنوعی دارد.

بیمه عمر پاسارگاد

بیمه عمر ایران


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط جواد مسگری 97/5/2:: 3:3 عصر     |     () نظر