سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از ویژگیهای مؤمن آن است که از حرامها پاک باشد و در شبهه ها توقف کند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله ـ به علی علیه السلام ـ]
بیمه عمر

سودهایی که در بیمه زندگی ایران به بیمه‌گزار تعلق می‌گیرد شامل سود تضمینی و سود مشارکت در منافع می‌شود. سود تضمینی را سازمان بیمه مرکزی تعیین می‌کند و مقداری ثابت است. در دو سال اول از شروع بیمه‌نامه سود تضمینی 16 % و در دو سال دوم 13 % و از سال پنجم به بعد 10 % است.

بیمه عمر پارسیان

بیمه عمر پاسارگاد


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط جواد مسگری 98/12/20:: 9:28 صبح     |     () نظر

از آنجا که مبلغ حق بیمه موتور سیکلت کوتاه مدت بسیار کم است، شرکت‌های بیمه‌گر بیمه موتور سیکلت اقساطی کوتاه مدت را پوشش نمی‌دهند و تقریباً می‌توان گفت هیچ نمایندگی حاضر به ارائه این خدمت نیست.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط جواد مسگری 98/12/13:: 9:40 صبح     |     () نظر

بیمه شخص ثالث موتور سیکلت بیمه‌ای اجباری است که هر موتورسواری باید تهیه کند. این بیمه خطرات جانی راننده مقصر و شخص ثالث را پوشش می‌دهد. غرامت فوت، نقص عضو و هزینه‌های پزشکی و درمانی برای راننده مقصر تا سقف 231 میلیون و برای شخص ثالث تا سقف 308 میلیون مطابق با قانون دیه است.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط جواد مسگری 98/12/13:: 9:38 صبح     |     () نظر

یکی از پارامترهای تعیین‌کننده نوع بیمه مسافرتی آسیا سن بیمه‌گزار است. بیمه مسافرتی آسیا محدوده سنی افراد مختلف را در دسته‌های مشخصی طبقه‌بندی کرده است. بسته به اینکه بیمه‌گزار در کدام‌یک از این دسته‌بندی قرار بگیرد، نوع بیمه مسافرتی و حق بیمه وی متفاوت است.

ارزانترین بیمه مسافرتی


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط جواد مسگری 98/12/7:: 10:7 صبح     |     () نظر

سقف پوشش هزینه‌های مالی بیمه موتور سیکلت بین 7/7 تا 30 میلیون تومان است که خسارات وارد شده به اموال شخص ثالث را می‌پردازد اما در مورد خسارات وارد شده به راننده مقصر مسئولیتی متقبل نمی‌شود.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط جواد مسگری 98/12/7:: 10:3 صبح     |     () نظر
   1   2      >