سفارش تبلیغ
صبا ویژن
روزى دو گونه است : روزیى که آن را جویى ، و روزیى که تو را جوید و اگر پى آن نروى راه به سوى تو پوید . پس اندوه سال خود را بر اندوه روز خویش منه که روزى هر روز تو را بس است . پس اگر آن سال در شمار عمر تو آید ، خداى بزرگ در فرداى هر روز آنچه قسمت تو فرموده عطا فرماید و اگر آن سال در شمار عمر تو نیست ، پس غم تو بر آنچه از آن تو نیست چیست ؟ و در آنچه روزى توست هیچ خواهنده بر تو پیشى نگیرد ، و هیچ غالبى بر تو چیره نشود ، و آنچه برایت مقدر شده تأخیر نپذیرد . [ این گفتار پیش از این در آنجا که سخن از این باب بود گذشت لیکن در اینجا روشن‏تر و گسترده‏تر است ، بدین رو بر قاعده‏اى که در آغاز کتاب نهادیم آن را از نو آوردیم . ] [نهج البلاغه]
بیمه عمر

با توجه به اینکه بیمه عمر در امید به زندگی مردم نقش اساسی دارد باید سهم آن در کشور افزایش یابد که خوشبختانه رشد 70 درصدی آن در دو سال گذشته نشان از استقبال و گرایش مردم به این بیمه نامه است.

بیمه عمر پاسارگاد

بیمه عمر ایران


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط جواد مسگری 96/11/30:: 3:24 عصر     |     () نظر

دکتر همتی در نشست خبری امروز که با حضور بیش از یکصد و پنجاه خبرنگار، تصویر بردار و عکاس برگزار شد، در زمینه بیمه های عمر به مردم اطمینان داد که 25 درصد حق بیمه های عمر آنها نزد بیمه مرکزی به صورت اتکایی اجباری نگهداری می شود. اطلاعاتی کامل درباره انواع بیمه عمر از جمله بیمه عمر پاسارگاد و بیمه عمر سامان

 

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط جواد مسگری 96/11/24:: 11:30 صبح     |     () نظر
انتشار عناوین متعدد کتاب کودک و نوجوان با هدف فرهنگ‌سازی و آموزش مفاهیم بیمه‌ای به زبان ساده و از سنین پایین توسط شرکت‌های بیمه، مشارکت‌پذیری و انسجام همه شرکت‌ها در رواج بیمه عمر ایران در میان تمام اقشار جامعه، اتفاقات مثبتی را در صنعت بیمه کشور رقم زده است.
اتفاقی که برای یکی از بیمه‌گذاران بیمه به وقوع پیوست، اگر چه بسیار تلخ و ناگوار بود، اما نشان از نتایج مطلوب اقدامات صورت گرفته در صنعت بیمه کشور می‌باشد.
در پی فوت یکی از بیمه‌شدگان بیمه عمر پاسارگاد زندگی بیمه، پدر متوفی (ولی قهری ذینفعان فوت بیمه‌شده) در اقدامی هوشمندانه و دوراندیشانه به جای دریافت مبلغ خسارت به مبلغ 3/8 میلیارد ریال، کل مبلغ را برای خرید بیمه‌نامه عمر و سرمایه‌گذاری برای ذینفعان متوفی اختصاص داد.
پدر آن مرحوم، تمام مبلغ خسارت مذکور را که به عنوان بزرگترین خسارت بیمه‌های زندگی این شرکت در این رشته از بدو تاسیس تاکنون به وقوع پیوسته بود، برای خرید بیمه‌نامه عمر و سرمایه‌گذاری برای ذینفعان متوفی هزینه نمود و مابقی را به عنوان اندوخته بیمه‌نامه آنان، نزد شرکت پس‌انداز کرد.
شرکت بیمه سرمد ضمن تسلیت به خانواده محترم آن مرحوم، از خداوند منان علو درجات را برای ایشان آرزومند است.

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط جواد مسگری 96/11/17:: 9:24 صبح     |     () نظر

برنامه‌های جدید بیمه عمر ایران برای کاهش زمان پرداخت خسارت و بیمه بدنه خودروها 

 

بیمه‌گذاران بیمه بدنه بیمه ایران می توانند تا یک ماه آینده برای افزایش سرمایه بیمه بدنه خودروی شان تا سقف 40 درصد، بدون بازدید اولیه و مراجعه به واحد صدور اقدام کنند.

 

بیمه ایران هم اکنون، روزانه به طور میانگین 15 میلیارد و 200 میلیون تومان فقط بابت حوادث ناشی از تصادفات به زیاندیدگان پرداخت می کند. 

 

آمار 9 ماهه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال 95 حکایت از افزایش 18 درصدی در صدور تعداد بیمه نامه های بیمه بدنه بیمه ایران دارد.

 

«راه اندازی واحدهای خسارت سیار موتورسیکلت سوار بیمه ایران» در دستور کار و در مرحله تکمیل زیر ساخت ها و تامین تجهیزات مدرن برای تحقق این امر است.

 

جدول بیمه عمر بیمه ایران


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط جواد مسگری 96/11/8:: 3:39 عصر     |     () نظر

چرا ما به بیمه عمر نیاز داریم؟ یک بار برای همیشه درباره بیمه عمر تصمیم بگیریم!


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط جواد مسگری 96/11/1:: 4:9 عصر     |     () نظر