سفارش تبلیغ
صبا ویژن
انسان مسلمان هدیه ای برتر از سخنی حکیمانه که خداوند بدان، هدایتش را افزون کند یا از نابودیش برهاند به برادرش نداده است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
بیمه عمر

اگر در پی بهره‌ برداری از سود بیشتری در بیمه عمر هستید بررسی کنید که کدامیک از شرکت‌ ها سود بیشتری را در چند سال گذشته به بیمه‌ گذاران خود پرداخته‌اند. اگر در پی استفاده از پوشش‌ هایی با کیفیت بالا هستید بررسی کنید کدام شرکت‌ ها پوشش‌ های بیمه عمر بیشتری با سقف بیشتری را ارایه می‌ دهند. همچنین بررسی کنید میزان خسارت پرداختی در سال‌ های گذشته توسط شرکت‌ های بیمه به چه شکل بوده است.

بیمه عمر پاسارگاد

بیمه عمر سامان


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط جواد مسگری 97/6/27:: 3:6 عصر     |     () نظر

گستردگی و عمق مسائل در بیمه عمر و وابستگی آن به شرایط شخصی بیمه‌ گذار باعث می‌ شود که برای هر فرد سوالات زیادی در خصوص این بیمه بوجود بیاید. همه سؤالات بیمه عمر پاسخ دارد به شرطی که از شرایط بیمه‌ گذار آگاهی داشته باشیم و از مشاوره بیمه عمر خوبی بهره ببریم.

بیمه عمر سامان


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط جواد مسگری 97/6/19:: 3:30 عصر     |     () نظر

بیمه عمر انفرادی همان بیمه عمر و سرمایه گذاری است و تقریباً در تمام شرکت‌ های بیمه ارائه می گردد. در تعریف این بیمه باید بگوییم، که بیمه عمر بیمه‌ است که زندگی فرد را تضمین می‌ کند و اگر بیمه‌ گذار در طول زمان قرارداد فوت کند، شرکت بیمه مبلغی را به‌عنوان خسارت به ذینفع و یا خانواده او می پردازد.

بیمه عمر سامان

بیمه عمر مان


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط جواد مسگری 97/6/14:: 4:21 عصر     |     () نظر

بعد از اینکه در مورد بیمه های عمر مختلف اطلاعات کافی جمع آوری کردید و نوع بیمه مورد نظر خود را انتخاب نمودید در قدم اول برای درخواست این بیمه باید فرم ­‌های مربوط به آن را پر کنید. فرم بیمه عمر را می‌ توان از شرکت بیمه‌ ای که به آن مراجعه کرده‌­اید بگیرید. همچنین نمونه­‌ای از این فرم­‌ها را می­‌توانید بر روی وب سایت بیمیتو مشاهده کنید.

بیمه عمر ایران


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط جواد مسگری 97/6/6:: 4:13 عصر     |     () نظر