سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به [دوستی] آن که به تو رغبتی ندارد، رغبت مکن . [امام علی علیه السلام]
بیمه عمر

بیمه‌ گذار بهتر است برای جلوگیری از اثر تورم بر سرمایه خود، هر سال مبلغی را به حق بیمه‌ های خود اضافه کند. به طور معمول پیشنهاد می‌ شود که سالانه به مقدار 10% به حق بیمه‌ های پرداختی اضافه شود.

بیمه عمر پاسارگاد

بیمه عمر سامان


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط جواد مسگری 97/12/28:: 11:34 صبح     |     () نظر

شیوه زندگی شخصی و خطرات محیط شغلی در انتخاب، ارایه و کیفیت پوشش‌ های بیمه عمر نقش دارند. ممکن است حتی درخواست بیمه عمر افرادی که مشاغل خطرناک یا زندگی ماجراجویانه‌ ای دارند توسط بیمه‌ گر پذیرفته نشود و یا با شرایط خاص پذیرفته شود. قبل از خرید بیمه مان می‌ توانید با بیان این مطلب از مشاوران بیمه راهنمایی بگیرید.

بیمه عمر سامان


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط جواد مسگری 97/12/22:: 2:25 عصر     |     () نظر

سود مشارکتی که بیمه عمر مان به بیمه‌ گذاران خود هنگام بازخرید می‌ دهد نسبت به بیمه عمر پاسارگاد بیشتر است. بیمه مان در سال 96 سود 21% و در سال 95 سود 24% به بیمه‌ گذاران خود هنگام دریافت ارزش بازخرید این بیمه پرداخت کرده است.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط جواد مسگری 97/12/14:: 11:41 صبح     |     () نظر

بیمه‌ گذار اگر دچار ازکارافتادگی شود قاعدتاً قادر به کسب درآمد نیست. این پوشش در بیمه عمر به بیمه‌ گذار این امکان را می‌ دهد که از پرداخت حق بیمه‌ ها معاف شود بدون آنکه بیمه عمرش باطل شود. از این طریق بیمه‌ گذار می‌ تواند از مزایای بیمه عمر تا پایان مدت قرارداد آن و بدون پرداخت حق بیمه استفاده کند.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط جواد مسگری 97/12/8:: 2:42 عصر     |     () نظر

ذکر این نکته ضروری است که بیمه عمر قبل از هر چیز یک خدمت بیمه‌ ای است و باید به منظور استفاده از چتر حمایتی آن در زمان بحران خریداری شود اما بیمه‌ گذار می‌ تواند از سود بیمه عمر نیز استفاده کند. همین 2 عامل باعث می‌ شود که خرید بیمه عمر کاری عاقلانه باشد.

بیمه عمر پارسیان

بیمه عمر آسیا


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط جواد مسگری 97/12/1:: 2:15 عصر     |     () نظر