سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و به کسى که در محضر او أستغفر اللّه گفت ، فرمود : ] مادر بر تو بباید گریست مى‏دانى استغفار چیست ؟ استغفار درجت بلند رتبگان است و شش معنى براى آن است : نخست پشیمانى بر آنچه گذشت ، و دوم عزم بر ترک بازگشت ، و سوم آن که حقوق مردم را به آنان بپردازى چنانکه خدا را پاک دیدار کنى و خود را از گناه تهى سازى ، و چهارم اینکه حقّ هر واجبى را که ضایع ساخته‏اى ادا سازى و پنجم اینکه گوشتى را که از حرام روییده است ، با اندوهها آب کنى چندانکه پوست به استخوان چسبد و میان آن دو گوشتى تازه روید ، و ششم آن که درد طاعت را به تن بچشانى ، چنانکه شیرینى معصیت را بدان چشاندى آنگاه أستغفر اللّه گفتن توانى . [نهج البلاغه]
بیمه عمر

تعیین نرخ حق بیمه ارتباط مستقیم با میزان دیه که از سوی قوه قضاییه تعین می شود و در نهایت تعهدات شرکت بیمه دارد و افزایش سالانه آن نیز به خاطر همان تغییر میزان دیه است.

 میزان پرداخت خسارت در بیمه شخص ثالث فاجعه است، ادامه این روند و افزایش آمار تلفات حوادث رانندگی بسیار خطرناک است.

 سال گذشته ده هزار میلیارد تومان در این حوزه خسارت پرداخت کردیم.

دکتر همتی:

 یکی از مشکلات افزایش دیه، افزایش تقلب در صنعت بیمه است و تعداد باندهای تصادفات ساختگی متاسفانه زیاد شده و تا کنون چندین باند دستگیر شده اند.

 بیمه مرکزی برای جلوگیری از تقلبات کد یکتای بیمه شخص ثالث را راه اندازی کرده است.

بیمه عمر سامان

دکتر همتی در خصوص افت قیمت گفت:

در حیطه کار بیمه نیست چون اعمال نظر در این کار سخت است و در صورت درخواست زیاد برای این مقوله شرکت های بیمه باید به فکر طراحی پوششی برای این مهم باشند

 

 رئیس کل بیمه مرکزی در خصوص بیمه های درمان تکمیلی گفت:

در چند سال اخیر تعرفه درمانی افزایش یافت و متعاقبا ضریب خسارت این رشته در صنعت بیمه صعودی شد و شرکت های بیمه تمام تلاششان را کرده اند تا پوشش های تکمیلی با قیمت مناسب تداوم یابد و گره ای از کار مردم گشوده شود. 

پس از برجام، روابط بین المللی صنعت بیمه گسترش یافت که مثال عینی آن حادثه نفتکش ایرانی است که 30 درصد آن نزد شرکت های بیمه ایرانی بیمه شده است و الباقی تحت پوشش شرکت بیمه نروژی است.

 14 میلیون نفر در کشور بیمه عمر دارند و با توجه به مزایای بلند مدت این بیمه نامه باید این تعداد افزایش یابد./بیمه مرکزی 

بیمه عمر ایران

 

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط جواد مسگری 96/12/21:: 2:29 عصر     |     () نظر

 آیا می دانید بر اساس ماده 14 از قانون بیمه اجباری خسارات وارد شده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه مصوب سال 1395 در حوادث رانندگی منجر به جرح یا فوت که به استناد گزارش کارشناس تصادفات راهنمایی و رانندگی یا پلیس راه ، ‏علت اصلی وقوع تصادف یکی از تخلفات رانندگی حادثه ساز باشد ، شرکت بیمه برای بازیافت معادل دو و نیم درصد (2/5%) تا ده درصد (10%) از خسارت های بدنی و مالی پرداخت شده به مسبب حادثه مراجعه می کند ...

بیمه عمر سامان

به عنوان مثال در قبال پرداخت یک فقره دیه فوت 280 میلیون تومانی , چیزی معادل 7 میلیون تا 28 میلیون تومان , راننده مسبب حادثه , بدهکار می‌شود که باید این مبلغ را مطابق قانون به شرکت بیمه برگرداند.

بیمه عمر ایران

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط جواد مسگری 96/12/12:: 1:43 عصر     |     () نظر

محمد ابراهیم امین در مراسم یک سالگی بیمه زندگی خاورمیانه مطرح کرد؛

شرکت بیمه ای با نسبت توانگری‌100 برای فروش بیمه زندگی مناسب نیست/ بیمه گذاران هوشیار باشند

مردم قبل از خرید هر بیمه‌نامه‌ای خصوصاً بیمه عمر سامان و زندگی، به نسبت توانگری شرکت‌ها توجه کنند. شرکتی که نسبت توانگری‌اش بالای 150‌ باشد قابلیت اعتماد بیشتری دارد.

بیمه عمر ایران


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط جواد مسگری 96/12/8:: 9:6 صبح     |     () نظر